Login
Hasło   
Zarejestruj się
   
   
   
Wpisz frazę:
 

AKCESORIA BIUROWE
AKCESORIA KOMPUTEROWE
ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
ART. SPOŻYWCZE
ARTYKUŁY DO PISANIA I KORYGOWANIA
ETYKIETY
GALANTERIA PAPIERNICZA
HIGIENA
IDENTYFIKATORY
KOPERTY
MASZYNY BIUROWE
MATERIAŁY DO PAKOWANIA
MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE
ORGANIZACJA BIURA
PAPIERY
SPRZĘT DO PREZENTACJI
 

 


Witamy w Sklepie Internetowym
Biuro7.com




ZASADY WSPÓŁPRACY

1. Oferta

  • Oferta artykułów biurowych i szkolnych zawarta na stronie internetowej www.biuro7.com.pl jest dostępna tylko i wyłącznie dla Klientów Instytucjonalnych czyli: firm, urzędów, instytucji i przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą.
  • Jeśli składają Państwo zamówienie po raz pierwszy, przed otrzymaniem dostępu (login i hasło) prosimy oczekiwać kontaktu telefonicznego lub wizyty przedstawiciela handlowego, celem ustalenia formy płatności oraz warunków dostaw i realizacji zamówień.
2. Składanie zamówień
  • w celu ułatwienia, do każdego produktu oferowanego przyporządkowany jest "indeks", który należy wyraĽnie wpisać na formularzu zamówienia
  • zamówienia prosimy kierować telefonicznie, e-mailem, bądĽ faksem (na drukowanym przez nas formularzu zamówienia)
  • zamówienia składane za pomocą strony internetowej zostaną automatycznie przesłane do odpowiedniego oddziału firmy
  • pracownicy Działu Handlowego udzielą Państwu wszelkich informacji w godzinach:
    poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00
3. Dostawa towaru
  • zamówienia realizujemy w ciągu  24 godzin Warszawa i okolice lub 48 godzin inne lokalizacje
  • towary których chwilowo brakuje w naszym magazynie, w porozumieniu z Państwem możemy zastąpić innymi lub dostarczyć je w uzgodnionym póĽniejszym terminie
4. Ceny produktów
  • cennik do katalogu znajdziecie Państwo w cyklicznie aktualizowanym załączniku do katalogu
  • ceny są negocjowane indywidualnie dla poszczególnych klientów z Działem Handlowym
5. Sposoby płatności
  • gotówką
  • przelewem (termin płatności jest ustalany indywidualnie dla każdego Odbiorcy przez pracowników Działu Handlowego)
  • Odbiorcy, którzy będą dokonywać zapłat przelewem, proszeni są o złożenie następujących dokumentów: odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, regon, potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika VAT
6. Reklamacje i zwroty
  • jeżeli z jakiegokolwiek powodu będziecie Państwo niezadowoleni z dokonanego zakupu, przyjmiemy nieuszkodzony towar w ciągu 7 dni od daty zakupu wraz z dowodem nabycia
  • zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania i musi posiadać nieuszkodzone oryginalne opakowanie
  • reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami
 



|  dodaj do ulubionych  |  ustaw stronę startową  |